ITNetwork

Весняна конференція бізнес-аналітиків

28.04.2018
Nivki Hall, Kyiv, Ukraine

Про конференцію


IT Network BACon agile spring - це конференція, що створена для бізнес-аналітиків, проектних менеджерів та продакт менеджерів у різних сферах. На ній ми будемо говорити про взаємодію з проектною командою, управління вимогами та роботою зі стейкхолдерами, методики створення продукту і не тільки.

На конференції виступлять найкращі спеціалісти в галузях системного- і бізнес-аналізу, управління продуктом, а також експерти з гнучких методологій розробки. А після продуктивної роботи учасники зможуть продовжити спілкування на afterparty.

BACon: agile spring створено для:

  • Product Owners & Product Managers - ми розповімо про техніку, нюанси і особливості управління продуктом. Наші спікери поділяться з Вами найціннішим практичним досвідом. 
  • Business Analytics - як завжди, на конференції BACon для бізнес-аналітиків буде представлено багато цікавих доповідей і корисних майстер-класів.
  • Project Managers, Developers - Ви зможете більше дізнатися про взаємодію з PO та BA в рамках agile-проектів.

Формат конференції

  1. Talk stage : 9 доповідей - найкращі спікери, практики, експерти в управлінні продуктом поділяться знаннями та досвідом про те, як бути успішним product owner'ом.
  2. Workshop stage : 4 майстер-класа - тільки практика, співпраця з колегами і навчання під керівництвом найкращих. 

Talk stage

9:35 — 10:15

Микита Артемчук:
Впровадження Agile практик для не IT підрозділів

Швидкі зміни в сучасному світі змушують організації адаптуватися і ставати більш гнучкими. Часто інструментом змін стають практики гнучких методологій, що успішно зарекомендували себе в командах розробки. Як адаптувати і впровадити такі практики у відділах кадрів і продажів, кому вони підходять, а кому - ні, як продавати їх на місцях і як боротися із запереченнями ви дізнаєтеся в рамках моєї доповіді - "Впровадження Agile практик для не IT підрозділів"

10:30 — 11:10

Євген Філяк:
BA vs PdM. В чому різниця і чи можна поєднувати ці ролі?

Чи є різниця між ВА і PdM? Багато бізнес-аналітиків кажуть, що немає, а багато продакт-менеджерів кажуть, що є. Де правда? Чи може одна людина виконувати на проекті обидві ролі? Які очікування в продакт-менеджера до бізнес-аналітика і навпаки? Які типові конфлікти між ВА і PdM і як їх уникнути? Поділюсь своїм 7-річним досвідом і обговоримо ваше бачення з цього приводу.

11:25 — 12:05

Євген Дяченко:
IT - сучасний менеджмент

12:20 — 13:00

Марія Попова:
Стейкхолдер менеджмент: що це, навіщо і коли?

На доповіді розглянемо основні підходи по керуванню стейкхолдерами, як це робиться в різних методолгіях розробки (waterfall, agile, «все і на позавчора»), поговоримо про те, як дізнатись про істинні побажання клієнта і що з цим всим робити, коли дуже хочеться «потриматись за горло».

14:00 — 14:40

Ігор Ямшанов і Людмила Фенота:
Єдність і боротьба РМ і ВА: від полюса до полюса

У команді навіть невеликого проекту часто присутня потреба в обох ролях PM і BA. Функціональні обов'язки цих ролей частково перетинаються, а обсяг роботи не завжди значний, що впливає на те, ким ці ролі в команді виконуються. В рамках доповіді будуть розглянуті кілька типових схем розподілу обов'язків PM і BA, а також буде надана оцінка їх ефективності.

14:55 — 15:35

Юрій Гайдучок:
Welcome to the world of Personas

Поговоримр про різні типи персон і їх використання (user personas для use case і user story, buyer personas, stakeholder personas)

15:50 — 16:30

Андрій Таганський:
Product Manager - професія створювати видатні продукти

16:45 — 17:25

Дмитро Гузенко:
Бізнес-аналіз в проектах Data Science & Machine Learning

Поговорим про (не)нову галузь в ІТ-індустрії - Data Science & Machine Learning. Як далеко ми зайшли, наскільки зараз це застосовується для щоденних завдань бізнесу і яку роль бізнес-аналітик грає у таких проектах. Обговоримо необхідні нові навики для аналітиків, які хочуть у своїй практиці використовувати можливості технологій машинного навчання.

17:40 — 18:20

Денис Дніпровський:
Organization and Time Management BA skills - Що це таке, навіщо і як його прокачувати

В рамках доповіді я розповім, навіщо бізнес-аналітику потрібно керувати своїми часом та енергією, поділюсь простою та дієвою системою управління особистої продуктивності, а також запропоную план довгострокових змін для поліпшення особистої продуктивності.

Workshop stage

10:30 — 12:05

Дмитро Горін:
Ретроспектива. Що-Де-Коли!?

Розглянемо види і типи ретроспектив, які з них коли застосовувати. Опрацюємо в групах кейс "Яка ретроспектива потрібна вашій команді сьогодні". У кожної групи буде індивідуальне завдання з брейншторм і розбором результатів.

12:20 — 14:40

Ірина Крючкова, Володимир Коваль та Олена Кісиличка
Impact Map: як придумати рішення навіть тоді, коли, здається, від тебе нічого не залежить

В гнучкому середовищі командам потрібні швидкі способи генерації можливих рішень. Але, одночасно з тим, потрібна також і впевненість в тому, що ми вирішуємо кореневу проблему, і що ми не пропустили рішення, яке вирішило би проблему ефективніше. Працюючи в Agile ми часто не можемо собі дозволити витратити багато часу на класичні бізнес-аналітичні методи: не можемо довго шукати першопричини, аналізувати зацікавлених осіб, придумувати та оцінювати можливі варіанти рішень. На допомогу може прийти Impact Map – техніка, що дозволяє швидко пройтися по всіх необхідних стадіях бізнес аналізу: маючи у фокусі ціль, зрозуміти залучених зацікавлених осіб, визначити вплив, який ми хочемо на них справити та сформулювати рішення, яке ми шукаємо

14:55 — 16:30

Олександра Лукаветська:
Персона. Як знайти ідеального користувача.

Коли питаєш у замовника: «Яка Цільова Аудиторія у Вашого продукту?» - у відповідь чуєш: «Наш продукти для всіх, він всім потрібен». Після такої відповіді, розумієш, що тут багато роботи над визначенням ЦА та створенням Персон, адже якщо розробляти продукт для всіх, то він не буде потрібен нікому. Згадайте позиціонування Apple. Джобс наголошував, що його продукти не для всіх, вони для особливих людей, тих хто мислить інакше. Звісно, що кожен хоче бути особливим… На цьому воркшопі учасники навчаться досліджувати ЦА, сегментувати її та створювати Персон. Зрозуміють тригери та ментальну поведінку користувачів та зуміють виокремлювати паттерни. Учасники воркшопу на практиці навчаться створювати Персон (від профілів на папері і до використання онлайн платформи для створення Персон)

16:45 — 18:20

Євген Осьмак:
Дизайн продукту, який формує звички

Розробники продуктів зіштовхуються з тим, що користувача складно вчити, і ще складніше захопити його увагу, конкуруючи з іншими продуктами. А увага користувача - один з найбільш дефіцитних ресурсів. На майстер-класі ви навчитеся:
- підходити до дизайну продукта так, щоб його використання ставало звичкою
- застосовувати аналогічну техніку для вироблення власних корисних звичок
(Рівень слухача: середній і вище)

Програма конференції (все разом)

Talk stageWorkshop stage
Реєстрація8:45 — 9:20
Слово від організаторів9:25 — 9:30
Микита Артемчук:
Впровадження Agile практик для не IT підрозділів
9:35 — 10:15
Coffee-break10:15 — 10:30Coffee-break
Євген Філяк
BA vs PdM. В чому різниця і чи можна поєднувати ці ролі.
10:30 — 11:10Дмитро Горін:
Ретроспектива. Що-Де-Коли!? (ч.1)
Coffee-break11:10 — 11:25Coffee-break
Євген Дяченко
IT - сучасний менеджмент
11:25 — 12:05Дмитро Горін:
Ретроспектива. Що-Де-Коли!? (ч.2)
Coffee-break12:05 — 12:20Coffee-break
Марія Попова:
Стейкхолдер менеджмент: що це, навіщо і коли?
12:20 — 13:00Ірина Крючкова, Володимир Коваль та Олена Кісиличка
Impact Map: як придумати рішення навіть тоді, коли, здається, від тебе нічого не залежить (ч.1)
Обід13:00 — 14:00Обід
Ігор Ямшанов і Людмила Фенота:
Єдність і боротьба РМ і ВА: від полюса до полюса
14:00 — 14:40Ірина Крючкова, Володимир Коваль та Олена Кісиличка
Impact Map: як придумати рішення навіть тоді, коли, здається, від тебе нічого не залежить (ч.2)
Coffee-break14:40 — 14:55Coffee-break
Юрій Гайдучок
Welcome to the world of Personas
14:55 — 15:35Олександра Лукаветська
Персона. Як знайти ідеального користувача.
Coffee-break15:35 — 15:50Coffee-break
Андрій Таганський
Product Manager - професія створювати видатні продукти
15:50 — 16:30Олександра Лукаветська
Персона. Як знайти ідеального користувача.
Coffee-break16:30 — 16:45Coffee-break
Дмитро Гузенко
Бізнес-аналіз в проектах Data Science & Machine Learning
16:45 — 17:25Євген Осьмак:
Дизайн продукту, який формує звички (ч.1)
Coffee-break17:25 — 17:40Coffee-break
Денис Дніпровський
Organization and Time Management BA skills - Що це таке, навіщо і як його прокачува
17:40 — 18:20Євген Осьмак:
Дизайн продукту, який формує звички (ч.2)
Закриття конференції18:20 — 18:35

Agile spring speakers

Микита Артемчук

Head of Merchant Business @ Prom+ (Evo.company)


Більше 6 років досвіду в e-commerce. Працював фахівцем з платного просування, проджект-менеджером, продакт-менеджером, бізнес-аналітиком. Досвід роботи в класифайдах, SaaS-проектах, гемблінг. Автор власного курсу з бізнес-аналізу. Любить пояснювати складні речі простими прикладами, економити гроші компанії і розповідати корисні історії.

Дмитро Горін

9 років в IT. З них 6 років - в менеджменті


Кар'єрний шлях починав у ролі Tech Support Engineer → QA → Head of QA → Project Manаger → і тепер роблю світ кращим на позиції Product Manаger.

Євген Дяченко

Бізнес-аналітик, психолог.


В IT сфері більше 30 років. За цей час був: студентом, програмістом, системним адміністратором, керівником IT департаменту, власником бізнесу, брав участь у створенні великих медіа проектів. Зараз працює на позиції Product Owner в міжнародному маркетплейс проекті компанії "Creative Media"

Євген Осьмак

ІТ Директор холдингу Zeppelin International.


Керує ІТ департаментом Zeppelin International (1800 співробітників, 8 країн, в основному - країни СНД, 70 ІТ фахівців) з 2014 року. В ІТ з 2003 року. Спеціалізується на ІТ стратегії, архітектурі підприємства, цифровій трансформації. Експерт з персональної продуктивності, прийняття рішень.

Людмила Фенота

Project Manager, PMP, PSM I 


5 років в ІТ на позиції Project Manager. За цей час працювала з командами від 1-го до 35-ти учатників і з замовниками від startup до транснаціональних корпорацій. Вважаю, що головне для успіху будь-якого проекту - ефективна взаємодія всіх його учасників.

Ігор Ямшанов 

Senior Business Analyst, Lead, PhD


Аналітик, що працював в різних доменах, як з продуктами, так і в аутсорсі. Люблю ділитись знаннями (викладацький досвід, проведення курсів, майстер-класів, воркшопів). Доповідач на кількох конференціях.

Марія Попова

Functional manager in BAO Ciklum.


З 2006 року працює в ІТ. Пройшла шлях від інженера служби підтримки, розробника та QA до керівника проектів та бізнес-аналітика. Останні 8 років активно розвивається як аналітик. Займалась як продуктовою розробкою, так і розробкою в аутсорсі. Вірить у світле майбутнє і в те, що немає нічого неможливого для людини з інтелектом.

Юрій Гайдучок

Head of Business Analysis в Ciklum.


Маючи 14 років досвіду у професійних IT-сервісах та продуктах, Юрій створив портфоліо з бізнес-аналізу та управління продуктами для декількох великих ІТ-компаній. Він працював у розподілених багаторівневих командах, брав участь у розробці продуктів і аутсорсингу з декількома клієнтами по всьому світу. Власник великої кількості сертифікатів та ступеню магістра в галузі управління технологіями. Кращий BA професіонал 2017 року за оцінкою IT Awards Ukraine.

Дмитро Гузенко

Analyst @ Luxoft
Викладач курсу з бізнес-аналізу @ ITEA


Досвід роботи в ІТ - 24 роки, в проектах різного масштабу і локацій, на позиціях аналітика, архітектора, керівника проектів, розробника. Прихильник інновацій і неперервних змін технологій роботи в сторону спрощення і більшої ефективності

Олександра Лукаветська

Web, UI/UX & Identity designer


Випускниця Львівськоі академіі мистецтв, також навчалася у Satakunta University of Applied Sciences у Фінляндії. Понад 5 років досвіду роботи у сфері дизайну: професійне портфоліо налічує логотипи, фірмові стилі, веб сайти, мобільні додатки.  Олександра має цінний досвід у роботі з вітчизняними та закордонними замовниками, у веденні проектів, створенні успішного продукту від ідеї і до фінального дизайну.
Життєве кредо: «Вчися, поки інші сплять, працюй, поки інші відпочивають, готуйся, поки інші грають і мрій, поки інші бажають» (Вільям Вард).

Андрій Таганський

Managing partner & founder Ewa.ua, Product manager Yola.com, Product guy in GgeekSpeaks.club


Визнаний експерт у сфері FinTech і InsTech. Автор концепції е-полісу. Має значний досвід розробки програмних продуктів та запуску стартапів. Спікер на топових міжнародних фінансових форумах, ІТ-конференціях. Автор власного курсу з продуктового менеджменту. Закоханий в процес створення клієнт-орієнтованих програмних продуктів.

Денис Дніпровський

Business Analyst Team Leader
Trainer on Business Analysis


Беру участь у автоматизації процесів компаній за допомогою прикладних IT систем з 2006 року. Беру участь у доставці CRM (Customer Relationship Management) рішень в ролі бізнес-аналітика з 2011 року. Беру участь у доставці OSS / BSS (Операційні системи підтримки / Системи підтримки бізнесу) рішень в ролі лідера групи бізнес-аналітиків для телеком операторів Північної Америки та Західної Європи з 2014 року. Веду тренінги з бізнес-аналізу, особистої та командної ефективності з 2016 року.

Євген Філяк

 7+ років досвіду в продакт менеджменті (в своїх та «чужих» компаніях), Phd в біології, кращий спікер Lviv Product Camp 2016, консультант з конверсії та client satisfaction.

Олена Кісиличка

Business Analyst, BA Office SoftServe


Сертифікований Pragmatic Marketing Product Manager(PMC-III), сертифікований Coach ( EuCF, ICF), сертифікований Business Trainer. 8+ років досвіду в ІТ.

Володимир Коваль

Functional Manager, BA Office SoftServe


Бізнес-аналітик CSPO (Scrum Allience) з понад 12-ти річним досвідом у фінансовому домені та 7-ми річним досвідом в бізнес-аналізі.

Ірина Крючкова

Functional Manager, BA Office SoftServe


Сертифікований бізнес-аналітик (CBAP (IIBA), CSPO (Scrum Allience), SAFe Agilist (SAF)) і тренер з більш ніж з 12-річним стажем. Автор різноманітних курсів та тренінгів з бізнес-аналізу.

Організатор

19

Клубних зустрічей

83

Доповіді

3

Конференції

5500

Учасників спільноти

Партнери

Luxoft
SoftServe
SmartPeopleClub
dev-pro.net
fredandfresh
E5

Інформаційні партнери

dataart
uml2ru
SkillsUp
ua.trud.com
KnigaBiz.ua
RubyGarage
ITEM
ValueHost
BrainBasket

Кар'єрні партнери

Headhunter.ua
Rabota.ua

Вартісь участі*

Talks

₴  2500
  • Talk stage
  • Networking

Talks+Workshops

₴  3000
  • Talk stage
  • Workshop stage
  • Networking

Talks+AfterParty

₴  3000
  • Talk stage  
  • AfterParty
  • Networking

VIP

3500
  • Talk stage
  • Workshop stage
  • AfterParty
  • Networking
*В разі придбання квитків юр. особою по безготівковому розрахунку - вартість участі збільшується на 20%

Адресс

Nivki Hall
Київ, Україна,
пр.Перемоги, 84


Contacts

Email: info@grow.org.ua
Phone: +38 (099) 157 09 05